Bezpieczeństwo przede wszystkim. Wato zwracać uwagę na poszczególne elementy systemu hamulcowego, szczególnie, gdy mowa o tych jego częściach, których zużycie nie jest sygnalizowane przez dające się zaobserwować jednoznacznie objawy.

Regeneracja szczęk hamulcowych

Klienci chwalą sobie kompleksowy zakres działalności naszej firmy. Jako producent i dystrybutor najwyższej jakości materiałów ciernych, okładzin hamulcowych, uzupełniamy swoją działalność o szereg usług związanych z naprawą i regeneracją układu hamulcowego samochodów. Przypominamy więc, że w naszym zakładzie można zregenerować szczęki hamulcowe. Zakładając, że planujesz dokonać poprawek, przeróbek lub naprawy systemu hamulcowego swojego samochodu lub samochodów zapraszamy do nas, gdzie załatwisz wszystkie te sprawy w jednym miejscu, a miejscem tym jest firma Komtek.

Regeneracja szczęk hamulcowych

W przypadku szczęk hamulcowych sprawa nie jest tak łatwa do zdiagnozowania jak w przypadku klocków. Powinniśmy więc przy każdej wizycie w warsztacie prosić mechanika o oględziny poszczególnych elementów systemu hamulcowego, a na wieść o tym, że należy naprawić lub zregenerować szczęki hamulcowe najlepiej udać się do nas, do firmy Komtek. Nasze usługi wykonujemy szybko i w doskonałej cenie, pamiętajcie również, że produkujemy okładziny hamulcowe oraz, że jesteśmy dystrybutorem produktów ciernych wiodących marek zatem wybór materiałów jest u nas imponujący.

Mamy swoje sposoby

Gdy piszemy, że oferowane przez nas usługi mają charakter kompleksowy to faktycznie tak jest – chodzi tu zarówno o bogaty wybór produktów, technologii jak i pełen zakres usług związanych z układem hamulcowym. Wśród nich – wspomniana już regeneracja szczęk hamulcowych.

W przypadku szczęk hamulcowych – w zakresie dostępnych technologii – w grę wchodzą dwie opcje – nitowanie i klejenie. Dzieląc się zdobytym doświadczeniem chętnie udzielimy również porad w zakresie ich doboru bądź innych elementów planowanych usług lub zakupów.

Posiadamy najnowocześniejsze urządzenia do nitowania okładzin ściernych do szczęk hamulcowych. Służą one nie tylko do zakładania nowych, ale również do usuwania pozostałych połączeń nitowanych. Warto przy tej okazji wspomnieć o maszynach na których pracujemy. Nasz park maszynowy jest nowoczesny i stale rozbudowywany. To pozwala nam realizować duże ilości zamówień w najkrótszym możliwym czasie.

Wracając do oferowanych przez nas technologii w zakresie regeneracji szczęk hamulcowych oferujemy nitowanie oraz klejenie

Nitowanie

Nitujemy nitami stalowymi rurkowymi w wersji standard firmy Textarm Beral i Jurid. Dzięki swojemu unikalnemu kształtowi ich montaż w szczęce jest ułatwiony i zapewnia właściwy poziom elastyczności, co znacznie ułatwia cały proces montażowy. Oprócz wspomnianych produktów mamy w ofercie nity stalowe półrurkowe, stalowe pełne i miedziane – rurkowe oraz półrurkowe, a także pełne aluminiowe. Co ważne, potrafimy również wykonać nity na zamówienie. Wiemy jaki typ nitów dobrać, oraz jak w sposób zgodny ze sztuką dopasować je do otworów. Wiemy jaką techniką nabija się nity, wiemy również, że kontrola wykonania usługi jest niezwykle istotna – samochód nie opuści zakładu jeśli okaże się, że dadzą się zauważyć, a raczej wyczuć i usłyszeć niewypełnione przestrzenie między okładziną a szczęką, które w procesie użytkowania mogą powodować tłuczenie się. Technika nabijania nitów również jest weryfikowana, nie dopuszczamy do jakichkolwiek pęknięć, bo to oznaka niewłaściwego nabicia nitów. U nas taka fuszerka nie przejdzie. O nitach wiemy przecież wszystko.

Klejenie

W przypadku technologii klejenia najczęściej wykorzystujemy taśmę hamulcową, która przyklejana jest bezpośrednio na szczękę. Ta, co oczywiste, jest wcześniej pieczołowicie przygotowana do tego procesu, przede wszystkim gruntownie oczyszczona. Na tak spreparowaną szczękę hamulcową nakłada się klej i pozostawia element do całkowitego wyschnięcia. Oferowane przez naszą firmę kleje to najnowocześniejsze preparaty wyprodukowane na bazie żywic. Warto wiedzieć, że aby cały proces był skuteczny i uzyskane spojenie taśmy hamulcowej ze szczęką było perfekcyjne całość należy wygrzać w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Wulkanizacja taśmy hamulcowej powinna trwać minimum 30 minut i w istotny sposób wpływa na jakość i skuteczność procesu klejenia. Proces wulkanizacji utrwala połączenie. Warto również wspomnieć, że klej jako element łączący okładzinę hamulcową ze szczęką przylega do niej na całej powierzchni, a nie jak w przypadku nitowania tylko wokół nitów. Parametry nowoczesnych preparatów klejących są tak doskonałe, że zaczynają z powodzeniem zastępować lub nawet eliminować technologię nitowania.

Zapraszamy – bez zahamowań

Na naszą renomę pracujemy z oddaniem, a cieszy nas szczególnie fakt, że polecają nas sobie profesjonaliści – właściciele firm transportowych lub kierowcy samochodów użytkowych. Zapraszamy serdecznie do korzystania z naszych usług, które pozwolą Wam za niewielką cenę, w krótkim czasie i pełnym komforcie przywrócić elementom układu hamulcowego pierwotne parametry i cieszyć się bezpieczną jazdą.

[Głosów:2    Średnia:5/5]